Casa dell’amore, recensie

Recensie Liefde in Milaan deel 3: Casa dell'amore, geschreven door Saskia M.N. Oudshoorn

Casa dell’Amore, recensie. Ben je op zoek naar een heerlijke feelgood roman? Dan is de Liefde in Milaan-serie, geschreven door Saskia M.N. Oudshoorn, een aanrader! Vandaag de recensie over het derde en laatste deel: Casa dell’amore.

Casa dell’amore

In Casa dell’amore, het derde en laatste deel van de serie Liefde in Milaan, volgen we Anneloes en Gianluca op hun nieuwe avontuur. Anneloes heeft besloten in het diepe te springen. Ze neemt een sabbatical van haar werk, verhuurt haar appartement en vertrekt met haar grote liefde naar Italië om een landhuis op te knappen. Natuurlijk gaat dit gepaard met de nodige twijfels. Anneloes zal de meidenavonden met haar vriendinnen enorm gaan missen en ze zal ver verwijderd zijn van haar familie. Het enige waar ze niet aan twijfelt is de liefde die ze voor Gianluca voelt. Ondanks dat ze elkaar nog maar kort kennen zijn ze er zeker van dat ze in Casa dell’amore het geluk zullen vinden. Maar dan verschijnt ineens de bloedmooie Gina op het toneel, Gianluca’s jeugdliefde… Is hun prille liefde hiertegen bestand of heeft Anneloes voor niks alle schepen achter zich verbrand?

Tja, ik kan niet anders zeggen dan dat ik fan ben van deze heerlijke boekenserie. De romans zijn geschreven met eenvoudig taalgebruik, het verhaal grijpt je en sleept je steeds verder mee. De ene keer is het hoofdstuk geschreven vanuit het perspectief van Anneloes, de andere keer vanuit het oogpunt van Gianluca. Zo weet je precies welke twijfels Anneloes heeft, maar leer je ook de onzekerheden van Gianluca kennen. Ik hou ervan wanneer boeken op deze manier zijn opgebouwd. Ik heb dan ook de volgende serie van Saskia Oudshoorn al op mijn e-reader staan. Ik ben benieuwd of deze net zo meeslepend is als de serie Liefde in Milaan!

Mijn beoordeling Casa dell’amore:

Vond je dit artikel leuk om te lezen en wil je in de toekomst niks meer missen? Volg ons dan ook op social media: Facebook, Twitter, Pinterest of Instagram.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.